Waar en wanneer kan ik een reparatieverzoek doen? Waar en wanneer kan ik een reparatieverzoek doen? Waar en wanneer kan ik een reparatieverzoek doen? Waar en wanneer kan ik een reparatieverzoek doen? Waar en wanneer kan ik een reparatieverzoek doen? Waar en wanneer kan ik een reparatieverzoek doen? Waar en wanneer kan ik een reparatieverzoek doen? Waar en wanneer kan ik een reparatieverzoek doen?

Indien er iets kapot is in uw woning kunt u online een reparatieverzoek indienen. Wij nemen uiterlijk de volgende werkdag vóór 17.00 uur contact met u op. Wanneer u ingelogd bent via Mijn RWS staan uw persoonlijke gegevens automatisch al ingevuld.

Wanneer u uw reparatieverzoek toch liever telefonisch meldt kan dit bij onze Infodesk. De Infodesk is bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8:00 - 17:30 uur en op vrijdag van 8:00 - 12:00 uur. Het telefoonnummer is (0113) 23 16 74.

Voor storingen aan uw CV, ruitschade of verstopping van uw afvoer of dakgoot kunt u onze leverancier bellen.

Storing aan de CV
Storing aan de CV of aan een daaraan gekoppelde warmwaterinstallatie en/of mechanische afzuiginstallatie (alleen als deze standaard tot de woning behoort!)?
Bel dan met Installatiegroep Van de Velde. T (0113) 57 21 20

Afvoer of dakgoot verstopt
Lacor Civiel- en groentechniek zuid B.V. telefoon (0113) 38 11 33. Alleen van toepassing als u hiervoor een onderhoudsabonnement heeft.

Ruitschade

Heeft u ruitschade in en/of rondom de woning? Bel dan
Roegiers Glas B.V. via het telefoonnummer: (0113) 57 72 22.

Overige calamiteiten
Bij dringende gevallen zoals bijvoorbeeld een gaslekkage of liftstoring kunt u ook buiten kantoortijden bellen naar onze calamiteitendienst (0113) 23 16 74.