Klantenpanel

RWS wil graag weten wat er bij huurders en woningzoekenden leeft.   Daarom organiseren we klantenpanels. Enkele keren per jaar vragen we de panelleden naar hun mening. Wij gebruiken de adviezen van het panel om u nog beter van dienst te zijn.

RWS 24 / 7, altijd in de buurt
Ieder jaar heeft het klantenpanel een ander thema. Het thema voor 2014 is: RWS 24/7, altijd in de buurt. 24 uur per dag, zeven dagen per week contact op kunnen nemen met uw woningcorporatie door digitalisering. Hoe richten we dat zo in dat u als klant beter en sneller door ons geholpen wordt? We vragen onze klantenpanels mee te denken over de wijze waarop we het click-call-face principe in kunnen zetten. Het click-call-face principe houdt in dat de klant op een moment dat het hem of haar uitkomt gebruik maakt van dienstverlening via internet (click). Het kan dan gaan om het inschrijven voor een huurwoning of het opzeggen van een huurcontract. Ook het digitaal doorgeven (en direct inplannen van een afspraak!) van reparatieverzoeken kan tot de mogelijkheden behoren. Lukt dat niet via de computer, dan moet de klant telefonisch hulp kunnen vragen (call). Als ook dat niet volstaat, moet fysiek contact, bijvoorbeeld via een balie of met een afspraak, mogelijk zijn (face).

Het volgen van dit principe vereist wel een optimale inrichting van de online communicatie van RWS. Hoe maken we het u zo makkelijk mogelijk om ons digitaal te benaderen? En wat zijn volgens u voorwaarden om het principe goed te laten werken? Over deze en vele andere vragen willen we graag met u nadenken.

Kan ik deelnemen aan een Klantenpanel?
Iedereen die bij ons een woning huurt of staat ingeschreven als woningzoekende kan deelnemen aan onze klantenpanels. Er zijn twee panels, elk daarvan komt tweemaal per jaar bij elkaar (dit jaar op 15 of 16 september en op 17 of 18 november van 19.00 tot 21.00 uur) om over diverse onderwerpen te discussiëren.

Denk mee met RWS!
Wilt u met ons meedenken? Meld u dan aan door een e-mail te sturen naar info@rwsgoes.nl. Vermeld daarin uw naam, adres, leeftijd en uw keuze voor het fysieke of digitale klantenpanel. Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen sturen wij u een bevestigingsmail met daarin meer informatie over de klantenpanels.