Denk mee en verdien 25 euro! Denk mee en verdien 25 euro! Denk mee en verdien 25 euro! Denk mee en verdien 25 euro! Denk mee en verdien 25 euro! Denk mee en verdien 25 euro!

24 uur per dag, zeven dagen per week contact op kunnen nemen met je woningcorporatie. Jij bepaalt waar en wanneer je je zaken met RWS regelt. Dit is het beeld dat wij hebben voor de toekomst. Maar hoe richten we dat in zodat we klanten beter kunnen helpen? Om dat te weten te komen, zoeken we klantenpanelleden. Deelnemers ontvangen € 25 voor hun deelname.

 

Projectmanager Andrea Reynierse legt uit: “RWS 24/7 gaat over de manier waarop klanten contact met ons opnemen: via onze website, via de telefoon of aan de balie. We willen steeds meer digitaal gaan werken, maar hoe richten we dat zo efficiënt en klantgericht mogelijk in? En wat is de toegevoegde waarde voor de klant? Uiteindelijk moeten onze klanten het verschil in positieve zin merken.”

Waarom een nieuw systeem?
“Het is een verschuiving van de manier waarop we al werken. We willen de klant zo goed mogelijk helpen en merken dat klanten steeds meer zelf willen bepalen wanneer en hoe ze ons benaderen. Als klanten digitaal hun melding kunnen plaatsen, hoeven ze bijvoorbeeld geen rekening te houden met openingstijden en ook niet naar ons kantoor te komen. Dat scheelt tijd en moeite. De vraag aan onze klantenpanels is onder andere hoe we onze communicatie in moeten richten zodat we het zo makkelijk mogelijk maken voor de klant”, aldus Reynierse. “We moeten de klant beter bedienen op digitaal gebied.”

Klantenpanels: hoe werkt het?
Twee klantenpanels komen elk tweemaal bijeen om over het thema van dit jaar mee te denken en te discussiëren. Ieder panellid woont dus twee sessies bij van elk twee uur, in september en in november. Vorig jaar dachten de panels mee over het thema Duurzaamheid. “Ik vond het leuk om mee te doen omdat ik heel nieuwsgierig ben”, gaf één van de panelleden van vorig jaar aan. En: “De materie was af en toe lastig, maar het was fijn dat we er zo vroeg bij betrokken werden.” Gelukkig bleek het meedenken niet voor niets volgens een ander panellid: “RWS heeft ook echt iets gedaan met wat we gezegd hebben.” Ook gaven de panelleden aan dat ze een grotere inbreng van klanten tot 40 jaar nodig vinden.

Denk mee met RWS!
We zoeken op dit moment nog klanten tot en met 40 jaar die willen meedenken. Je kunt je aanmelden tot 1 september door een e-mail met adresgegevens, telefoonnummer en geboortedatum te sturen naar info@rwsgoes.nl.