Meld uw reparatie Meld uw reparatie Meld uw reparatie

   .

Als er iets kapot is in of aan uw woning kunt u bij ons een reparatieverzoek indienen. Dit kunt u online of telefonisch doorgeven. Bij wie moet u zijn als er iets kapot is of niet werkt? Bekijk het op de reparatiekaart.Twijfelt u of uw reparatieverzoek valt onder de verantwoording van RWS? In de folder ‘Onderhoud van A tot Z’  kunt u nalezen welk onderhoud door ons wordt uitgevoerd en welke voor uw verantwoording zijn. U vindt de folder onder ‘Downloads’.

Online reparatieverzoek indienen
U kunt hier online een reparatieverzoek indienen. Als u bent ingelogd via Mijn RWS staan uw persoonlijke gegevens automatisch al ingevuld. Het indienen van een reparatieverzoek doet u door een aantal stappen te volgen. De eerste stappen gaan over de aard van de reparatie: waar (in of om de woning) dient de reparatie te worden uitgevoerd? In de daarop volgende stappen geeft u aan wat er precies dient te worden gerepareerd. Tot slot kunt u een afspraak aanvragen in één of meerdere tijdsblokken. Een tijdsblok bestaat uit twee uur. Wij nemen telefonisch of per mail contact met u op om de afspraak te bevestigen.

Telefonisch reparatieverzoek indienen
Telefonisch melden van uw reparatieverzoek kan maandag t/m donderdag van 8:00 - 17:30 uur en op vrijdag van 8:00 - 12:00 uur door contact met ons op te nemen via: (0113) 23 16 74.