Onderhoud en reparatie Onderhoud en reparatie Onderhoud en reparatie

RWS streeft er naar om woningen in technisch goede staat te houden. Daarvoor is het noodzakelijk om regelmatig onderhoud en reparaties uit te voeren.

Online reparatieverzoek
Indien er iets kapot is in uw woning kunt u online een reparatieverzoek indienen. Wanneer u ingelogd bent via Mijn RWS staan uw persoonlijke gegevens automatisch al ingevuld. U kunt vervolgens een afspraak aanvragen in één of meerdere tijdsblokken. Een tijdsblok bestaat uit twee uur. Bijvoorbeeld: maandag tussen 08.00 uur en 10.00 uur. RWS neemt telefonisch of per mail contact met u op om de afspraak te bevestigen.

 

Telefonisch reparatieverzoek
Wanneer u uw reparatieverzoek toch liever telefonisch meldt kan dit bij onze Infodesk. De Infodesk is bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8:00 - 17:30 uur en op vrijdag van 8:00 - 12:00 uur. Het telefoonnummer is (0113) 23 16 74.

Voor storingen aan uw CV, ruitschade of verstopping van uw afvoer of dakgoot kunt u onze leverancier bellen.

Storingen aan uw CV: Comfort Partners, telefoon: (088) 27 03 103

Ruitschade: Roegiers Glas B.V., telefoonnummer: (0113) 57 72 22.

Verstopping in afvoer of dakgoot: Lacor, telefoon (0113) 38 11 33.

 

 

Overige calamiteiten
Bij dringende gevallen zoals bijvoorbeeld een gaslekkage of liftstoring kunt u ook buiten kantoortijden bellen naar onze calamiteitendienst (0113) 23 16 74.