Klantenpanels

RWS wil graag weten wat er bij huurders en woningzoekenden leeft. Daarom organiseren we klantenpanels. Enkele keren per jaar vragen we de panelleden naar hun mening. Wij gebruiken de adviezen van het panel om u nog beter van dienst te zijn.

RWS 24/7, altijd in de buurt
Ieder jaar heeft het klantenpanel een ander thema. Het thema voor 2014 is: RWS 24/7, altijd in de buurt. 24 uur per dag, zeven dagen per week contact op kunnen nemen met uw woningcorporatie door digitalisering. Hoe richten we dat zo in dat u als klant beter en sneller door ons geholpen wordt?

In ons droombeeld van de toekomst regelt u uw zaken met RWS wanneer en waar het u uitkomt. U bent niet meer afhankelijk van openingstijden en hoeft niet naar ons kantoor te komen. Een reparatieverzoek doet u bijvoorbeeld met uw smartphone op onze website. Natuurlijk houden we rekening met al onze huurders en helpen we degenen die dat nodig hebben een beetje extra.  Efficiënter werken geeft meer ruimte voor persoonlijke ontmoetingen waarbij we de diepte in gaan. Zo weten we nog beter wat er speelt en hoe wij daarop in kunnen spelen.

Dit droombeeld bespreken we met onze klantenpanels. Van welke zaken denken zij dat ze digitaal af te handelen zijn, welke communicatiemiddelen zijn hiervoor geschikt en hoe kunnen we onze huurders helpen hierbij?   

Kan ik deelnemen aan een Klantenpanel?
Iedereen die bij ons een woning huurt of staat ingeschreven als woningzoekende kan deelnemen aan onze klantenpanels. Er zijn twee panels, elk daarvan komt tweemaal per jaar bij elkaar (dit jaar op 15 of 16 september en op 17 of 18 november van 19.00 tot 21.00 uur) om over diverse onderwerpen te discussiëren.

Denk mee met RWS!
Wilt u met ons meedenken? Meld u dan aan door een e-mail te sturen naar info@rwsgoes.nl. Vermeld daarin uw naam, adres, leeftijd en uw keuze voor het fysieke of digitale klantenpanel. Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen, sturen wij u een bevestigingsmail met daarin meer informatie over de klantenpanels.