Klachten

Bent u niet tevreden met onze dienstverlening of heeft u een klacht? Laat het ons dan weten door het klachtenformulier in te vullen, bel naar: (0113) 23 16 74 of stuur een e-mail naar: info@rwsgoes.nl . Stuur u liever een brief? Stuur uw brief naar RWS partner in wonen o.v.v. klachtenafhandeling, postbus 158, 4460 AD Goes. We nemen binnen tien werkdagen schriftelijk of mondeling contact met u op.

Let op: heeft uw klacht te maken met een overlastsituatie? Vul dan het overlastformulier in. 

U komt er niet met ons uit
Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht, of kunt u zich niet vinden in de oplossing? Dan kunt u contact opnemen de Regionale Klachtencommissie. Gaat uw klacht over het onderhoud aan uw woning, de huurprijs of een huurverhoging? Dan kunt u contact opnemen met de Huurcommissie.

Komt u er ook met hen niet uit? Dan kunt u in overleg met uw advocaat altijd naar de rechter stappen. Vanzelfsprekend zijn kosten hiervan wel voor eigen rekening.